Snö....?

Hejsan!

Ja nu har jag tagit mig upp till drevdagen till mina föräldrar i tron om att jag skulle upp till snön och köra släde. Visade sig att det var en riktigt flopp. Är mer snö hemma än här och visst, det går att köra släde, dock på lite stockar och stubbar och så... Hoppas verkligen snön kan komma hit upp snart!

Men det är i alla fall underbart att vara i fjällvärlden. Att se solnedgången bakom fjällen, det är livskvalitet det! Har hunnit köra med hundarna nu två gånger med släde och det är som  vanligt hur duktiga som helst. =) vet inte längre vilka jag ska tävla med i vinter då jag har 8 st som är hur duktiga som helst och jag bara ska köra med 6st.


Här kan man se fjällen! =)

Är minus 20 grader varje dag så det gäller att ha på sig rätt kläder!


Här var solen på väg att gå ner bakom fjällen. Syns inte jättebra men det är vackert i alla fall!

Här är mitt ena spann bestående av Annie och dotter Rassi, Njalla och Nanos.



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0