Hundgårdsplanering

Hej!

Jag och min pojkvänn ska flytta till en stuga med 8 hundar i sommar. Så idag har jag och en kompis varit och planerat mina hundgårdar som ska byggas där. Det är lite fixande och trixande som behövs för att få till det. Men jag tror vi hittade en bra lösning. Sen är det bara till att börja bygga. Först ska grunden dit och sen hundgårdssektionerna. Det kommer bli kanon bra. Hundarna kommer ha utsikt utöver en å.

Vad som hänt annars idag är inte så mycket. Hundarna har haft vilodag. Jag har gått en promenad med våra små hundar och sen mest tagit det lugnt. Nu är det snart dax för sängen.

Våra små hundar i vintras

De små i vintras

Min söta lilla Emil
Min söta, fina Emil


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0