Träning

Hej!

Har precis kommit in efter att ha varit ute och kört med hundarna. Varför man gör det mitt i natten kan man ju undra, men det beror på temperaturen. När det är sådana här varma dagar får man vänta långt in på kvällen innan temperaturen tillåter en att köra. Det var iaf jätteskönt ute och hundarna var taggade som bara den. Efter att bara ha legat stilla en hel dag så kommer energin fram.

Alla hundarna skötte sig bra. De var pigga och allerta och ville bara ut och sträcka på benen. Det är en så härlig känsla när man ser att hundarna får göra det dem älskar nämligen SPRINGA!

Om någon vecka kommer jag att hämta en ny hund som ska få ett nytt hem hos mig. Jag kommer berätta mer om det när jag hämtat henne. Nu ska jag inta sängen. Skriver mer en annan dag.


Bilden är från i vintras då jag tävlade på Scandinavian Open Championship för svensla landslaget =)



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0