Träning

Hej!

Nu på morgonen var jag och min syster ute och körde med hundarna. Då det stormar och regnar är det inte så varmt vilket är mycket bra för hundarna. Det är den enda gången man önskar sig kallt väder på sommaren. Hundarna blir lätt överhettade om man kör i för varma temperaturer.
Körningen gick i alla fall bra och de tyckte det var skönt att få komma ut och röra på sig.

För er som inte vet så mycket om draghundar kan jag berätta att det är ett intresse som fyller hela min fritid. Det är det bästa att kunnna ställa sig på vagnen/släden och köra iväg med hundarna. De är lika uppspelta varje gång de får komma ut. De tröttnar aldrig på att springa! Då man har en dålig dag är det bara att gå ut i hundgården och de fyller genast ens hjärta med glädje. Hunden är människans bästa vän!

Jag och tre av mina hundar uppe på Städjans topp!


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0