Höst

Hej!

Återigen längesedan jag skrev. Ber om ursäkt för det men veckorna bara rinner iväg. Snart är det SM och vi laddar för fullt. Hundarna börjar komma i bra form och vädret tillåter körning vilken tid på dygnet som helst, då det är kallt hela dagarna, med undantag från förra veckan då det några dagar var över 18 grader varmt. Men annars har det varit helt okej. Konstigt nog har mina föräldrar motsatt problem då de har fått snö så att det inte går att köra.

Just nu är det fullspäckade dagar då jag har min slutpraktik i min utbidning. Kan inte fatta att jag är färdigutbildad förskollärare, blir klar till jul. =) Känns overkligt men samtidigt spännande. Har dock ett examensarbete framför mig som jag antar kommer bli rätt tufft. Men det är väl bara att bita ihop och kämpa på.

Här är en bild från förra julen. Ser rätt härligt ut va? =)


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0