Skånedraget, dag 2

Hej!

Även andra dagen av skånedraget gick som planerat. Hundarna gjorde sitt bästa och så även jag. Så vi behöll vår första plats. Så skönt att det äntligen börjat vända. Vänta bara till nästa vinter, då kommer vi! =)
Var även kul att få träffa all min släkt som kom och hejade. Är inte så ofta man ses så man får ta vara på alla tillfällen som ges.

Även andreas slutade på en första plats. =) Inte dålig med tanke på att det var första tävlingen med.

Efter att nu kommit hem från jobbet ska jag ut i solen och njuta. Nu är det lagom varmt så. Såhär kan det vara hela sommaren tycker jag istället för uppåt 30 grader. Hundarna får vila idag så det blir bara massa mys. Jag och Emil får nog ta oss en promenad med! Lägger in två bilder på tävlingsekipagen...


Jag och mina superhundar =)

Andreas och hans superhund =)

Precis efter start andra dagen!

Ha en skön eftermiddag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0