Träningen igång igen =)

Hej!

Då var träningen igång igen. Känns hur bra som helst och hundarna gick relativit bra med tanke på omständigheterna. Körde igår tre kickbike spann och tog tid på alla. Märkte då att det mellan första och andra spannet bara skiljde 3 sekunder och till det tredje 20 sekunder. Trodde aldrig att det första spannet var ungefär lika snabbt som de andra. inte dåligt gjort av min små tjejer (då jag bara har 2 hanar än så länge;)
Så är nöjd och glad. Ska få till två träningspass i veckan sen får vi se vad vi kan prestera till helgen. Kommer inte att pressa hundarna då de inte hunnit komma igång riktigt, så det får gå som det går. Men ska bli kul att tävla igen, så man slipper vänta på nästa vinter direkt. Tränade idag med gick ganska bra de var lite trötta men det måste man förstå...

Har nu också införskaffat en ny hund. En hane på 1,5 år. Har inte fått hem honom än men till påsk kommer han hit med föräldrarna så då berättar jag mer. Förhoppningarna är att han ska bli en av mina topphundar i spannet till nästa säsong. Så vi får se, har en spännande tid framför mig! =)

Lägger ut lite nya bilder i veckan!

Ha en bra söndagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0