Friska hundar =)

Hej!

Nu var det ett tag sen igen...
Hundarna har äntligen återhämtat sig så nu ska jag börja träna så smått igen. Hoppas verkligen vi hinner med några pass innan nästa tävling som är nästa helg nere i skåne. I helgen ska jag köra olika varianter och se vilka som funkar bäst och som är snabbast. Ska bli kul att få köra kickbike igen. Är ju en helt annan känsla än släde och då menar jag inte att det är bättre än släde utan båda har sin egen charm. Släde är härligt att köra med många hundar framför. Kickbike har jag två hundar och det går fort så man får hänga med i svängarna.

Nej nu ska jag ut och mata hundarna sen ska jag iväg på gympa för att träna mig själv. Känner att jag verkligen är på gång så det gäller att hålla i detta nu hela sommaren och hösten så är jag verkligen i toppform till nästa vinter.

Sitter även och letar hund nu. Skulle behöva en hund till mitt spann. Har en ledarhund som inte tycker det här med tävling är så kul. Hon går jättebra på träningarna hemma men så fort det blir tävling vill hon inte riktigt. Så ska försöka hitta någon annan som får ta hennes plats i spannet så får hon gå med på träningarna hemma. Är inte den som gör mig av med hundarna bara för att de inte presterar bra, de är ju min små älsklingar. Hon får träna hemma precis som hon vill! =)

Kickbike inte världens bästa bild men men...



Släde längtar till nästa vinter....



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0