Ny hund och nya nyheter

Hejsan!

Återigen längesedan jag skrev något men det händer mycket i mitt liv just nu.
Jag tränar hundarna och lär känna min nya hund Albin mer om mer för varje dag. Idag testade jag att ha honom lös för första gången då förra ägaren sa att han kunde gå lös och det gick hur bra som helst. Vill helst bli gosad och klappad på. Världens kjelgris med andra ord!!
Sen anländer en nykomling till nästa vecka men det berättar jag mer om då!

Det som händer mer i mitt liv är att jag och andreas har börjat titta på hus. Är så sugen på att ha något eget och kunna göra stora fina hundgårdar precis så som jag vill ha dem. Har hittat ett hus som är ganska bra men vi får se hur det går. Ska till banken på tisdag och se om vi får ta lån osv.

Ska försöka bli bättre på att uppdatera här! Så ni får veta mer om nykomling och hustittande... :)



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0