Träning

Hej!
Träningen flyter på bra då vädret äntligen vänt lite och inte är lika varmt längre. Körde imorse och då var det 6 grader. Ganska lagom med andra ord. Alla hundarna gick mycket bra. Min nya hund Albin har kommit väl tilllrätta i hundgården och är hur social som helst. Han skulle önska att jag kunde vara i hundgården hela tiden och gosa med honom. Han jobbar på bra i spannet och kommer nog bli en toppenhund så fort han fått lite rutin i det hela. I veckan som kommer ska Albin, Rassi och Ravdo vaccineras. Köpte en hundbur till saaben igår så nu kan jag åka med bara några hundar utan att behöva ta släpet, vilket är ganska skönt.
Snart ska jag åka och riva en husvagn som vi ska göra om till hundbox. Vi ska använda karrosen och sen bygga nytt på den. Det blir sommarens projekt. Andreas har många planer på hur det ska fungera och se ut och jag litar på honom, tror det kan bli kanon. En stor fördel med att bygga nytt är ju att man kan bestämma precis hur det ska se ut!
Ha en bra söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0